Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 5 listopada 2013

Stare - nowe biurko - Kobieta w kapeluszu - Decoupage

Zeszłego lata kupiłam stare biurko.Było koloru czarnego .Oczywiście znów zapomniałam zrobić zdjęcia mebla przed , ale nietrudno sobie wyobrazić jak wyglądało wcześniej.Po prostu zwykłe proste biurko do komputera.Musiałam go jakoś ozdobić.Kompletnie nie pasowało do wystroju mojego pokoju a ja jako początkująca decoupażystka musiałam koniecznie nadać mu nowy look :)
W ruch poszły pędzle i farby.Jakiś beż , pastelowa orchidea i na koniec złocone przetarcia.
Przy szufladach i szafkach  wymieniłam uchwyty na nowe - metalowe.
Grzbiety szuflad ozdobiłam różami.Na drzwiczkach szafki powtórzyłam motyw.
Blat ozdobiłam portretem damy w kapeluszu i różami.
Na brzegach blatu domalowałam złote reliefy.
Stało sobie tak ponad rok w moim pokoju.Wymyśliłam sobie , że zastąpi go stara maszyna do szycia 
która miała służyć również za stolik do komputera.
Opisałam ją Tutaj 
Nie był to zbyt trafiony pomysł więc poczciwe biurko wróciło do łask.
Nie obyło się bez liftingu :)
Wszystkie meble w moim pokoju maja różne odcienie brązu a tu nagle taki jasny rodzynek.
Długo się nie zastanawiałam a , że miałam pod ręką puszkę z lakierobejcą  w kolorze palisander pomalowałam blat , boki i delikatnie przód biurka.Celowo niezbyt dokładnie takie nonszalanckie pociągnięcia pędzlem.
Teraz zdecydowanie lepiej mi się przy nim pracuje.
A która wersja  bardziej Wam  się podoba ?
Zapraszam do galerii.
I'll see you in my office ;)

Pozdrawiam serdecznie , Basia.


Before 







After








2 komentarze:

babajaga05.blogspot.com pisze...

Jestem pod wrażeniem, kobietko, kiedy Ty to wszystko robisz? Pozdrawiam serdecznie.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)
Taki ze mnie niespokojny duch.A rodzinka sobie czasem żartuje , że ma wrażenie jakby mieszkała w warsztacie ...myśląc o mojej kuchni :)
Pozdrawiam serdecznie :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.