Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 20 grudnia 2012

Dwie szafeczki - pomocniki

W komplecie z szafą kupiłam również dwie szafeczki.Na nich też było mnóstwo szpachli.Nie zauważyłam ubytków , następna tajemnica pozostanie nierozwiązana :)
Wyszlifowałam je papierem ściernym , pomalowałam farbą pastelowa orchidea , zrobiłam przetarcia.
Dodałam też nowe uchwyty.Stoją sobie teraz w kuchni i służą do przechowywania różnych przyborów do decu oraz już ozdobionych prac.
Tak wyglądały szafeczki po przywiezieniu do domu :

a tak wyglądają teraz :









                                                            Komentarze mile widziane :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia .

Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.