Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 2 listopada 2012

Kuferek i pudełko - łazienka vintage i lawenda

W poście o kosmetyczce " łazienkowej " wspomniałam o pudełkach 
z tym samym motywem ( łazienki )
Otrzymałam e-maila od przesympatycznej osoby z zamówieniem 
na dwa pudełka w bieli .
Miał się na nich znaleźć motyw łazienki takiej wiktoriańskiej , lawenda 
oraz cieniowania .
Wewnętrzna strona wieczek też miała być ozdobiona tak aby po otwarciu 
widać było zdobienia.
Było to zamówienie specjalne .

Pomyślałam sobie : lawenda czemu nie ? :) 
chociaż z reguły wykorzystuję w moich pracach róże.
A oto efekt .
Mam nadzieję ,że Wam się spodobają - klientka była zachwycona :)

                                                         
  Pierwsze "szlify " :)










A tak wygląda efekt końcowy .Dodałam perłowe reliefy i spękania 
tylko na obrazku , aby uzyskać efekt starego zdjęcia.


Drugie pudełko w trakcie ozdabiania ...






 A tak po ukończonej pracy.







Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.