Follow me :)

piątek, 2 listopada 2012

Biała walizka - lawenda i łazienki - Decoupage

Kuferek i pudełko  "łazienkowe " zapoczątkowały serię ... :)
Walizka została ozdobiona zgodnie z życzeniem mojej fantastycznej klientki
w tych samych motywach : biel , lawenda i łazienki vintage.
Dodałam perłowe reliefy , niektóre zdjęcia postarzyłam spękaniami , 
środek walizki wykleiłam białym papierem w srebrne wzory.
Zdjęcia walizki były robione gdy jeszcze nie była gotowa.
Przed wysłaniem pomalowałam dokładnie zapięcia 
a do uchwytu dowiązałam kokardki z atłasowej tasiemki.
Szkoda ,że nie zrobiłam fotek ...;(
I tak powstała kolejna walizka na "skarby" ....


Miłego dnia życzę :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


















.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.