Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 21 kwietnia 2017

Poskromiony Pan Młody ;) Pudełko ślubne print room , Młoda Para i róże - Decoupage.


Witajcie :) 
Zajrzałam tutaj na chwilkę aby pokazać kolejne pudełko  w którym w niebanalny sposób można wręczyć Młodej Parze prezenty ślubne.
To była moja inwencja.
Taka z przymrużeniem oka ;) 
Wpadła mi w oko ta grafika i stwierdziłam , że można ją wykorzystać do ozdobienia pudełka dla osób z poczuciem humoru.
Jak widzicie już dawno ma nowych właścicieli.
Mam nadzieję , że się spodobało i wywołało uśmiech na twarzach.
Jak zwykle kolorystyka to klasyczny print room , posrebrzana ramka.
Pan Młody lekko zemdlony trzyma w ręku bukiet róż do którego dobrałam kolorystycznie wstążkę okalającą rant pudełka.
I to na razie tyle ze "staroci".
Niebawem nowości.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.









Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.