Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 11 lutego 2017

Notes / kołonotatnik ptaszek na gałęzi jabłoni - Decoupage.

Witajcie :) 
Zainspirowana przepięknymi pracami pewnej Rosjanki która nazywa się Боряна Кючукова  postanowiłam w podobnym stylu ozdobić swój notes.
Nie jest identyczny.Ma po prostu wspólne detale.Całość to moja wizja :) 
Wybrałam jako motyw przewodni uroczą grafikę z ptaszkiem na gałęzi jabłoni choć do końca drzewa nie jestem pewna. 
Może Wy mi podpowiecie ? :) 
W każdym razie grafika jest prześliczna.
Motyw był minimalnie mniejszy niż notes więc domalowałam resztę.
Było to dość trudne zadanie gdyż paleta moich farb znacząco się uszczupliła...
Trzeba będzie pomyśleć o zakupach ;) 
Dodałam konturówkowe reliefy.
Wewnętrzne ścianki notesu zyskały ciemno czekoladowy kolor.
Wcześniej były po prostu białe.
Nie mogłam się zdecydować jak ozdobić tylną okładkę notesu.
Pomyślałam , że ornamenty będą ciekawym dopełnieniem.
Myślę , że dodatkowego romantyzmu notesowi dodaje wstążeczka z woalu .
Zawiązana na kokardkę będzie bronić dostępu do zapisków skrytych  w jego wnętrzu.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam  serdecznie , Basia.


















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.