Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 29 stycznia 2017

Etui na okulary Don Corleone - Ojciec Chrzestny.

 Witajcie :)
Końcówka roku upłynęła mi na ozdabianiu etui na okulary.
Wspominałam o nich troszkę wcześniej.
Dziś postanowiłam Wam pokazać jedno z nich.
W grudniu skontaktowała się ze mną przemiła Pani Ola.
Poprosiła o ozdobienie etui , które jak się później okazało miało być prezentem Gwiazdkowym dla jej męża zagorzałego fana filmu " Ojciec Chrzestny "
Otrzymałam dwie grafiki do umieszczenia na etui.
Z ochotą przystąpiłam do pracy.
Na wieczku pojawił się Don Corleone z  czerwoną różą w butonierce a na spodzie logo filmu.
Transfer , podmalowania na czarno , mnóstwo lakieru i etui powędrowało do nowego właściciela.
Z późniejszej korespondencji dowiedziałam się , że obdarowany był zachwycony prezentem :)
Bardzo mnie to cieszy , że mogę pośrednio sprawiać innym przyjemność.
Przed wysyłką obfociłam etui z różnych stron.Niestety zdjęcia wyszły fatalnie.
Przypomniało mi się iż przesyłałam również Pani Oli zdjęcia poglądowe i okazały się lepsze niż te z sesyji ;)
Postanowiłam je wykorzystać tutaj.
Idealne nie są ( wybaczcie ) ale mniej więcej widać jak wyglądało etui.

Zapraszam do skromniutkiej galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.







Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.