Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 18 października 2015

Stare żelazko na węgiel - beże , turkusy i odrobina miedzianego złota - Decoupage.

Witajcie :)
Kiedyś tam zdobyłam stare żelazko.
Było mocno nadgryzione zębem czasu.Rączka była urwana , brakowało przy niej fragmentu drewna.
Zaopiekowałam się nim.Odbudowałam ubytki.
Rączkę przykleiłam do uchwytu.Oczyściłam żelazko i odstawiłam do mojego kredensu.
Wreszcie ostatnio spojrzałam na niego łaskawszym okiem ;) 
Podmalowałam go na biało.Dość długo myślałam jak by go odmienić.
Przejrzałam papiery , serwetki i w końcu zdecydowałam , że wybiorę serwetkę ryżową z pismem , nutami i ornamentami.
Dodałam brązowe , złote i niebieskie przetarcia.
Żelazko wydawało mi się jeszcze takie troszkę niepełne.
W niektórych narożnikach domalowałam miedziane reliefy.
Teraz ma na sobie nutkę baroku ;) 
Ozdobiłam żelazko , zrobiłam mu sesyję i nagle mnie olśniło , że przecież brakuje jeszcze jednego elementu wyposażenia.
Do kompletu żelazko ma podstawkę więc i ją szybciutko doprowadziłam do stanu używalnośći.
Ponownie obfociłam żelazko tym razem w komplecie.

A tak prezentuje się rzeczony staroć w nowej odsłonie.
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.



















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.