Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 28 marca 2015

Szkatułka w barokowym stylu beże , róże i złocenia - Decoupage ( Dream Team )

Witajcie :) 
Niedawno w poście o dnośnie etui wspomniałam , że ten post będzie troszkę inny.
Chciałabym się Wam pochwalić pewnym bardzo dla mnie ważnym wyróżnieniem.
17 lutego tego roku właścicielka pięknych prac Ania Domosławska - Jednoskrzydła z Drzewa Sekretów 
zaprosiła mnie do swojego Dream Team.
Bardzo mnie zaszczyciła swoim wyborem.
Znaleźć się w tak znakomitym gronie zdolnych dziewczyn to niesamowicie miłe uczucie :) 
Pierwszy skład Dream Team to : 


A teraz chciałam Wam przedstawić pierwszą pracę , która powstała pod egidą Dream Team.
Miałam tą szkatułkę od dawna w moim kredensie.
Stała sobie i jak niektóre przedmioty czekała na wenę i zainteresowanie.
I ona doczekała się wreszcie mojej uwagi.
Niestety zapomniałam o fotce : przed.Była po prostu w kolorze ciemnego brązu.
Wymyśliłam sobie , że będzie ubrana w : beże , odrobinę brudnego różu , złote reliefy , nuty i róże.
Pomalowałam szkatułkę.Wybrałam papiery.Na wieczku umieściłam wieniec róż.
Ścianki okleiłam papierem z nutami dodałam też bukieciki tych samych róż , którymi ozdobiłam wieczko.
Bardzo dobrze pracowało mi się z zestawem do wycinania.
Skalpel ma bardzo ostre oraz ruchome ostrze.
Pozwoliło mi to na bardzo dokładne wycięcie kwiatów i gałązek.
Pierwszy raz pracowałam z takim grubym papierem , ale bardzo sprawnie ozdabiało mi się wybraną powierzchnię.Mogłam delikatnie odkleić papier z nutami ( wyrównać ) bez obawy , że się potarga.
Po zmoczeniu papier jest bardzo plastyczny.
 Na pewno wymaga większej ilości warstw lakieru ale dzieki temu praca nabiera gładkości i połysku.
Od siebie dodałam jeszcze cienie pittorico co sprawia, że liście i kwiaty wyglądają jak namalowane.
Róże podmalowałam troszkę bielą.
Szkatułka od początku miała być w stylu ,że tak napiszę barokowym.
Oryginalnie miała ozdobne nóżki oraz uchwyt aż prosiła sie o takie ozdobienie ;) 
Dlatego też nie mogło na niej zabraknąć moich ulubionych reliefów.
Reliefy namalowałam białą konturówką.
Następnie podmalwałam je tą samą farbą co szkatułkę a na koniec pozłociłam płynną porporiną.
Całość zabezpieczyłam wieloma warstwami lakieru bezbarwnego z połyskiem.
Nóżki i wszystkie metalowe elementy przetarłam na koniec tą samą złotą porporiną aby lepiej pasowały do całości.

Mam nadzieję , że i ta szkatułka przypadnie Wam do gustu.
Gdybyście mieli ochotę wykorzystać papiery bądź preparaty wykorzystane przy ozdobieniu tej pracy gorąco polecam sklep Drzewo Sekretów.
 Wystarczy kliknąć Tutaj - klik

Zapraszam również do galerii.
Pozdrawiam serdecznie i życze miłego dnia , Basia.














Papiery których użyłam do ozdobienia szkatułki , 
porporina do złoceń oraz
niezastąpiony zestaw do wycinania :
  





9 komentarzy:

AVI pisze...

Piękna szkatułka i bardzo przystępny opis. Podziwiam wszystkie prace, ja jestem na razie na etapie podpatrywania i czytania pisanych komentarzy,a pierwsze próby techniką decupage są jak to się mówi - w powijakach:)

Unknown pisze...

Pięknie wykonany kuferek, pięknie dobrane motywy, fajny vintygowy klimat :)
Bardzo mi się podoba.

A papiery Rossi są bosskie, prawda?

Julia pisze...

Zauroczyła mnie ta śliczna szkatułka, wszystko tak pięknie skomponowane, podziwiam, uwielbiam sztukę decoupagu jest tak magiczna-inny świat ;) pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie za miłe słowa :) Też kiedyś zaczynałam.
Będę zaglądać i również podglądać ;)

Basia Zernek pisze...

Bardzo dziękuję :) Papiery są świetne - to prawda :)

Basia Zernek pisze...

Bardzo mi miło , że się podoba :) to prawda - w każdej pracy zostaje cząstka siebie a jeśli sprawia komuś radość to najlepsza nagroda :)

Madeleine pisze...

Boska szkatułka !!! Piękne, precyzyjne wykonanie. Widać, że masz ogromny talent :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie :) Bardzo się cieszę , że Ci się podoba :)

fąfę pisze...

Cudo :-)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.