Follow me :)

wtorek, 10 lutego 2015

Urodzinowa szkatułka prosto z serca ;) Decoupage.

Witajcie :) 
Dziękuję ślicznie za tyle ciepłych słów dotyczących biało czarnej skrzynecki z poprzedniego postu <3 
W między czasie ozdobiłam inną drewnianą szkatułkę.
Kilka dni temu urodzinki miała moja dobra znajoma jeszcze z lat szkolnych.
Postanowiłam zrobić jej prezent - niespodziankę.
Długo zastanawiałam się co by Małgosi moglo sprawić przyjemność i wymyśliłam sobie taką prostą szkatułkę na drobiazgi.Modelką , którą umieściłam na wieczku ( z obu stron ) jest jej wnusia Olivka :) 
Pomysł okazał się niezwykle trafiony.
Jubilatka jest bardzo zadowolona z prezentu a o to przecież chodziło.
Bardzo się cieszę , że mogłam jej sprawić przyjemność.

Oczywiscie przed wysłaniem zrobiłam kilka fotek ;) 
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia , Basia.








.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.