Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 7 lutego 2015

CREATIVE BLOG TOUR :)

Witajcie :)
Zostałam wciągnięta do zabawy krążącej po blogach przez Karinę - właścicielkę bloga - Koraliny Tutaj 
która tworzy piękne prace  z duszą.
Creative Blog Tour , czyli wędrówka po kreatywnych blogach.
To międzynarodowa zabawa , której celem jest poznawanie nowych osób , ich pasji i talentów.



Zabawa polega na nominowaniu kolejnych osób i odpowiedzi na pytania;)

1. Nad czym obecnie pracuję?
Padło na kolejną  starą , kartonową walizkę.Uwielbiam odmieniać ich wygląd i z brzydkich kaczątek przemieniać w łabędzie ;) 

2. Czym moja praca różni się od innych w branży?
Staram się aby przedmiot który ozdabiam był jedyny i niepowtarzalny oraz nie powielać cudzych pomysłółw .Chcę się aby kolejna szkaułka , pudełko badź walizka wyrażała co mi w duszy gra.Cieszę się , że poprzez moje pracę zotawię w pamięci ludzi i ich domach jakąś cząstkę siebie.

3. Dlaczego piszę bloga o tym co tworzę (robię)?
Blog założyłam z chęcią podzielenia się z innymi ludźmi moją pasją , która wciagnęła mnie bez reszty.
Dzięki temu mogę pochwalić się nowym , odmienionym przedmiotem.
Poznaję również dzięki temu fantastycznych ludzi.
Mój blog to takie małe okno na świat - mój świat - w którym bardzo się cieszę z każdego gościa :) 

Nominuję do zabawy Beatę Raczyńską Amarant-art Beata Raczyńska

Urzekły mnie jej przepiekne anioły.Mistrzyni złoceń , ornamentów i faktur . Oprócz aniołów i pięknych obrazów Beata tworzy przesłodkie laleczki :) 




Kolejna artystyczna dusza , której prace mnie zachwycają to Lucyna Pociecha - Wiaterek właścicielka strony Pracownia Miedzi Pociecha

Jej bizuteria ma swój styl , jest bardzo oryginalna i nietuzinkowa.
Przepiękna i niebanalna :) 



Jeszcze raz dziękuję ślicznie za nominację :) 
Pozdrawiam i miłego wieczorku Wam życzę , Basia.

Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.