Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 3 października 2014

Ptaszek w stylu późne Rokokoko na metalowym pudełku - Decoupage.

Witajcie :) 
Dziękuję ślicznie za miłe opinie pod poprzednim postem oraz na " twarzo ksiażce " ;) 
Jak już kiedyś wspomniałam żywych ptaszków nie posiadam i na pewno mieć nie będę , ale bardzo podobają mi się ptasie  grafiki wykorzystane na dekupażowych pracach.Ptaszek widnieje zresztą na moim banerze blogowym.
     Przy okazji zakupów związanych z moją pasją nabyłam malutką mosiężną klatkę.A myszkując po internecie wypatrzyłam piękną grafikę ptaszka na gałęzi.Postanowiłam je razem połączyć.
Jako kanwę mojej pracy wykorzystałam prostokątne , metalowe pudełko.
Grafiką ozdobiłam wieczko.Klateczkę " zawiesiłam " na gałązce.Pozostało mi jeszcze skomponować jakoś dół.Wymyśliłam , że pomaluję go w różnych odcieniach brązu oraz dodam trochę czerni i zieleni.
W rogach pudełka domalowałam reliefy i podmalowałam brązami i złotem.
Na listkach błyszczą się krople rosy więc i dół zyskał nieduże kropeczki.
Złote przetarcia i lakier zwieńczyły pracę.
I gotowe :)

Zapraszam do galerii.
Mam nadzieję , że ptaszek rokokoko ( jak go nazwała Monika ) przypadnie Wam do gustu.

Pozdrawiam serdecznie , Basia.
















10 komentarzy:

Unknown pisze...

Matko Basiu.... już Ci to pisałam ale napisze jeszcze raz - nigdy nic piękniejszego nie widziałam!! Aż sama sie zasstanawiam czy go od Ciebie nie odkupić hehe :)

Agata "Truskawka" Skiba pisze...

Ptaszek jest uroczy:) Bardzo ciekawe pudełeczko

DecoEvi pisze...

Cudowna szkatułka, grafika świetna, a postarzenie - magia! Bardzo piękne prace! Wszystko mi się podoba:-)

Unknown pisze...

Rewelacyjna grafika, cudowne kolory i retro pełną gębą. Masz kobieto talent niezwykły :)

Ika pisze...

Jak to w życiu bywa, przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, i co? No i Basiu,Twoje wszystkie prace mnie zaczarowały! Jestem pod wielkim wrażeniem, robisz cudowne rzeczy.Pozdrawiam cieplutko.

Margo pisze...

Piękna grafika i postarzenia świetne- uwielbiam Twoje prace Basiu!!!!
Pozdrawiam Margo

Alaksa pisze...

Świetna praca !

Anonimowy pisze...

Cudno! Brawo!!!
Pozdrawiam DecouDream

Anonimowy pisze...

Piękne dzieło Twoich dłoni :) gratuluje !
pozdrawiam serdecznie
Mag

Basia Zernek pisze...

decoCaprice HandMade , AGATA SKIBA , DecoEvi , Anita Jodelka , Iwona Podkówka , Małgorzata Kołodziejczyk, Alicja Krajewska , Anonim x 2
Dziewczyny !!! Dziękuję ślicznie za tyle miłych i ciepłych słów :) Jesteście kochane <3 Bardzo , ale to bardzo się cieszę , że tak doceniacie moją twórczość.
Ściskam mocno :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.