Follow me :)

wtorek, 23 września 2014

Metamorfoza serwetnika - paryski dziennik i dzieci w stylu retro - Decoupage.

Witajcie :)
Niedawno miałam okazję ozdabiać dla pewnej Pani tacę w zieleniach z herbacianymi różami.
Bardzo przypadły jej do gustu również moje podkładki z paryskim gazeciarzem.
Można je sobie obejrzeć Tutaj
Poprosiła mnie o ozdobienie w tym klimacie drewnianego serwetnika.I tak dodam gwoli wyjaśnienia , że nie jest to komplet do podkładek.Miał być po prostu zachowany klimat.
Niestety nie zrobiłam mu zdjęcia przed.Środek był w kolorze brązowej bejcy a boki beżowe z gałązkami oliwek.
Zamalowałam więc środek i boki białą farbą.Okleiłam serwetnik francuską gazetą.Dodałam transferowe grafiki.Serwetka z paryskim gazeciarzem mi wyszła ... więc wymyśliłam sobie , że zastąpię ją wydrukiem obrazka z dziećmi w stylu retro.Dzieciaczki są urocze i moim skromnym zdaniem bardzo fajnie pasują do projektu ponieważ właścicielka serwetnika ma syna i córkę.Niestety nie podzieliła mojego entuzjazmu.Stwierdziła , że jest za ciemny o_0 Zdecydowanie wolę oglądać na twarzy zamawiającego uśmiech niż skwaszoną minę.Widać kiedyś musi być ten pierwszy raz ... ;) Mnie tam się serwetnik podoba.
A Wy co o nim sądzicie ?
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia , Basia.









Zamiast złotej polskiej jesieni za oknem chmury i deszcz 
więc może zamiast marudzić wezmę przykład z Gene'a Kelly
i zatańczę w deszczu ... ? ;)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.