Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 8 sierpnia 2014

"Paryski" stołeczek z szufladką - Decoupage.

Witajcie ponownie :) 
Zdobyłam ostatnio bardzo fajny , mały stołeczek z drewna.Przytargałam go do domu i na chwilę odstawiłam na bok.Tego samego wieczoru zaczęła się " burza mózgu " ;)Wstępnie pomalowałam go na biało i zaczęłam przekopywać moją komódkę gdzie przechowuję serwetki i papiery do decou w poszukiwaniu odpowiedniego motywu.Przymierzałam serwetki i papiery aż natrafiłam na ten który kupiłam w zamyśle ozdobienia niedużej walizki.Na walizkę nie bardzo pasował ale na stołeczek bardzo.Główny motyw jest idealny wielkościa jak blat.I zaczęło się mieszanie zielonych i brązowych farb :) Motywy wylądowały na właściwych miejscach.Boki od środka zyskały paryskie transfery.Po lakierowaniu a było to jakoś w okolicy 5-tej nad ranem... odstawiłam stołeczek do wyschnięcia.Następnego dnia przy szufladce i w rogach "nóżek" domalowałam grafitowe  reliefy.I tak stary , drewniany stołeczek zyskał nowy blask i image :) 
Zapraszam do galerii i życzę Wam miego weekendu.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.
















6 komentarzy:

Unknown pisze...

Jest niesamowity !

Unknown pisze...

Basiu. Ty ja coś zrobisz to wzroku nie mozna oderwac. Wspaniały

Renata pisze...

Coś pięknego!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję slicznie dziewczyny za odwiedziny :D i miłe słowa :)

Unknown pisze...

jest przepiękny!!! pozdrawiam serdecznie :)

Anonimowy pisze...

Witam z tej strony puck sie klania stolek obledny pozdrawiam i do uslyszenia.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.