Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 13 lutego 2014

Etui dziewczynka z kotkiem - Decoupage.

Witajcie :)
Ostatnio przeglądając sklep internetowy w poszukiwaniu papieru z różami natknęłam się na bardzo ładny papier z dziewczynką i kotkiem.Planowałam ozdobić nim jakieś pudełko ale nie miałam odpowiedniego - jak jakieś fajne wpadnie mi w ręce ozdobię go do kompletu.A na razie dziewczynka z kotkiem jest ozdobą etui na okulary.Przód ozdabia postać dziewczynki , górę okleiłam rumiankiem , dół i tył pocieniowałam.
Całość polakierowałam na wysoki połysk.I już jakaś młoda dama może przechowywać swoje okularki w takim oto etui.
Mam nadzieję , że przypadło Wam do gustu :)
Pozdrawiam serdecznie , Basia.













5 komentarzy:

Renata pisze...

Piękne! Jestem zachwycona!

dalkini pisze...

śliczne, jak wszystko co robisz :) pozdrawiam

In Magic Home pisze...


Jejku, jakie urocze to etui!Prześliczne.Pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję , bardzo się cieszę , że się spodobało :)

Aro pisze...

Jest przepiękne :) fantastyczne :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.