Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 21 grudnia 2013

Podkładki korkowe pod talerze - Audrey Hepburn i Marilyn Monroe - Part 2 - Decoupage.

Czasami lubię  obejrzeć stare czarno - białe filmy.
Jest w nich pokazany zupełnie inny świat niż ten który nas na co dzień otacza.
Ten świat tak daleki.
Pełen uprzejmości , dobrych manier ,szacunku.
Panie w pięknych kreacjach , panowie szarmanccy , klimatyczna muzyka.
Jest w nich wiele magii .
Dlatego też już wcześniej postanowiłam uwiecznić na podkładkach dwie ikony 
starego kina.
Audrey Hepburn i Marilyn Monroe.
Ostatnio znów miałam ku temu okazję .
Dostałam zamówienie od dwu miłośniczek starych klimatów
na identyczne podkładki , jak te które ozdabiałam wcześniej.
Tym razem Audrey Hepburn jest w srebrno białej tonacji 
a nie tak jak poprzednio w sepii i złocie.
Podkładki z Marilyn to idealna kopia poprzednich.
Na tych podkładkach dodałam delikatne cienie.

Zapraszam do galerii a także do obejrzenia dwu filmików ,
dzięki którym można cofnąć się do czasów 
o których wspomniałam wcześniej .
Pozdrawiam serdecznie , Basia.

















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.