Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 20 października 2013

Skrzyneczka - pudełeczko w odcieniach szarości i czerni - Decoupage


Niedawno wpadła mi w ręce nieduża drewniana skrzyneczka.Wymyśliłam sobie , że ozdobię ją jedną z moich ulubionych serwetek.Ten wzór zawsze bardzo mi się podobał.Będę musiała pomyśleć nad jakimiś przedmiotami , które można by ozdobić w tej samej tonacji.Ta czerń i szarości to naprawdę ciekawe połączenie.Świetnie się komponują.Skrzyneczka miała tylko jeden mankament.Lekko wygięte wieczko z jednej strony.Musiałam wymyślić jej jakieś zapięcie.Z dwu stron dorobiłam zapięcia - zatrzaski na czarnej gumce.Mnie przypominają szelki :)Najważniejsze , iż spełniają swoją rolę i sprawiają , że szkatułka jest bardziej oryginalna.Dno szkatułki wykleiłam czarnym filcem.I tak zwykłe drewniane pudełko zmieniło się w elegancką szkatułkę na biżuterię.
Mam nadzieję , że i Wam przypadła do gustu.
Pozdrawiam , Basia.











Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.