Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 29 września 2013

Chlebak w odcieniach szarości i bieli - Marilyn Monroe - Decoupage

Niedawno ozdabiałam podkładki korkowe pod talerze .
Były utrzymane w biało - szarej tonacji z wizerunkiem 
Marilyn Monroe.
Można o nich poczytać TUTAJ

Jakiś czas temu zdobyłam chlebak 
z drewna sosnowego .
Wpadłam na pomysł aby ozdobić go 
w podobnym stylu jak podkładki.

Boki i góra oklejona jest serwetkami.
Roletę pomalowałam na biało.
Dodałam portrety oraz 
sentencję Marilyn Monroe.
Za pomocą szablonów domalowałam reliefy .
Całość polakierowałam lakierem z połyskiem.

I gotowe :)

Mam nadzieję , że przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam , Basia.













2 komentarze:

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Kolejne dzieło sztuki, które cieszy oko, chlebak jest śliczny, pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Cieszę się , że przypadł Ci do gustu :)
Pozdrawiam.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.