Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 9 stycznia 2013

Podkładki pod kubki - Venezia - Decoupage

Żeby nie było , że tylko maluję na biało i przenoszę transfery ... ;)
postanowiłam zrobić jakąś kolorowa pracę .
Kupiłam w Home&You 
podkładki pod kubki i szklanki.
Są wykonane z korka.
Nadruk nieszczególnie mi się podobał.
Pomalowałam wierzch na biało , 
a do ozdobienia wykorzystałam 
serwetkę o tematyce weneckiej.
Leżała sobie dość długo w szufladzie 
i wreszcie  się doczekała  :)
Teraz podobają mi się o wiele bardziej.
A co Wy o nich sądzicie ?










1 komentarz:

Alaksa pisze...

Szczerze ? Wolę Twoją białą magię. :) Coś jest w niej, że stają się czymś eleganckim, z innej epoki.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.