Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 12 stycznia 2013

Podkładki pod kubki i szklanki - zimowe klimaty - Decoupage.

Podkładki , podkładeczki pod kubki i szklaneczki :)
Podkładkowego  "szału " ciąg dalszy... 
Kupiłam jakiś czas temu serwetki z motywem zimowym.
Powinnam je pewnie wykorzystać w okolicach Świąt Bożego Narodzenia ,
ale kompletnie o nich zapomniałam.
Zima się jeszcze nie skończyła  więc myślę , że jeszcze 
mogą być aktualne.




Można ich używać jako podkładkę pod kubek
z gorącym kakao lub kawką :)




Na  fotkach uwieczniłam mój 
ulubiony kubek ,
który dostałam od córci na Dzień Matki.




Jest w nim bardzo ładna sentencja :
"Żadne słowa nie oddadzą tego , 
kim dla mnie jesteś.
Żaden płomień nie strawi mego do Ciebie 
uczucia.
Żaden człowiek nie zrobi dla mnie tyle
ile Ty dla mnie zrobiłaś.
Kocham Cię Mamo. "
Śliczne.
Aż się cieplej na sercu robi popijając 
kawę lub herbatę.






Pozdrawiam serdecznie , 
Basia.

2 komentarze:

Moja Sztukoteka pisze...

Podkładki fantastyczne, kubek świetnie się z nimi komponuje, pozdrawiam:)

Alaksa pisze...

Śliczny motyw, nie spotkałam takich serwetek. Fajne podkładki, a kubeczek super.

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.