Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 13 października 2012

Stare walizki i misie

Pewnego dnia odwiedziłam to fantastyczne miejsce :http://www.inter-komis.com.pl/
Jest tam mnóstwo starych antycznych mebli , bibelotów.Meble choć piękne i chętnie bym się zaopiekowała jakąś szafą bądź komodą ... okazały się dla mnie zbyt drogie.Ku mojemu zdziwieniu odkryłam tam świetną starą walizę w przystępnej cenie.Miała zepsuty zamek , ale to mnie nie zraziło.Zawsze można go naprawić ( co zresztą uczyniłam ;) )Jak się pewnie domyślacie kupiłam ją.Zapoczątkowała moją kolekcję starych walizek , które służą mi za miejsce gdzie przechowuję różne pamiątki.Usadowiła się też na nich kolekcja moich pluszowych misiów .

Zaraz po zakupie 


  i w drodze do mieszkania :)


A oto walizki w moim pokoju.
Jak wspomniałam "szaleństwo walizkowe " zaczęło się od tej największej , następne zdobywałam na Al , bądź targach staroci.




Czasem na walizkach lubią też spać koty - tutaj Czesio :)




Zuzia ma wreszcie chłopaka :) 
Na Gwiazdkę od Natalki dostałam Czesia ...
powiększył moją kolekcję miśków i dumnie siedzi na walizce obok swojej wybranki ;)



Pozdrawiam serdecznie , Basia.

3 komentarze:

baszka pisze...

...waliza super
pozdrawiam serdecznie Baśka

lamusinska pisze...

Walizki sa wspaniałe, ja od jakiegos czasu szukam takich, które dobrze wkomponują się w mój niewielki metraż. Miśki nadają im niepowtarzalnego, sentymentalnego klimatu, że o kocie nie wspomnę:)

Basia Zernek pisze...

Walizek jak i miśków przybyło będę musiała chyba zaktualizować post :)I u mnie w pokoju już troszkę brakuje miejsca...
Dziękuję za wizytę , pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.