Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 14 października 2012

Młynek do pieprzu i deska do krojenia - w odcieniach zieleni - Decoupage

Kolejny duet .
Na targu staroci znalazłam niespotykany młynek do pieprzu .Po powrocie do domu odstawiłam go na półkę.
Nie za bardzo wiedziałam jak powinien być ozdobiony więc czekał sobie na wenę twórczą ;)
Pewnego dnia mnie olśniło.. ;) będzie zielono - złoty z różami oczywiście .
Pomalowałam go , wycieniowałam , ozdobiłam motywem różyczek , a następnie pokryłam lakierem.Wieczko i szufladkę pozłociłam .Uchwyt przy szufladce ozdobiłam kokardką z białej rafii i różyczką z atłasu.
Młynek powędrował w świat i służy już innemu właścicielowi :)

Do kompletu ozdobiłam też deseczkę w podobnej kolorystyce - 
z  kokardkami z szyfonu , lakierowana. 

Zapraszam do galerii .













Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.