Follow me :)

sobota, 13 października 2012

Kartonowe pudełko - Mijający Czas - DECOUPAGE

Kupiłam Natalce nowe buty , tak na marginesie butów ci u nas dostatek , a stale potrzebne są nowe :)
Jak to kobietki ... ;) Postanowiłam na tym oto pudełku wypróbować  cracle jednoskładnikowy  
Pomalowałam pudełko brązową farbą . 
Gdy wyschło naniosłam pędzelkiem preparat i również poczekałam , aż wyschnie.
Następnie pomalowałam pudełko farbą : pastelowa orchidea i natychmiast pojawiły się spękania.
Ozdobiłam go serwetkami ryżowymi - motyw zegarów i wyciętymi z papieru do decoupage herbacianymi różami.
Niektóre elementy wycieniowałam , a całe pudełko pomalowałam kilka razy lakierem bezbarwnym.
I już może skrywać różne skarby i pamiątki ;)













.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.