Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 13 października 2012

Kartonowe pudełko - Mijający Czas - DECOUPAGE

Kupiłam Natalce nowe buty , tak na marginesie butów ci u nas dostatek , a stale potrzebne są nowe :)
Jak to kobietki ... ;) Postanowiłam na tym oto pudełku wypróbować  cracle jednoskładnikowy  
Pomalowałam pudełko brązową farbą . 
Gdy wyschło naniosłam pędzelkiem preparat i również poczekałam , aż wyschnie.
Następnie pomalowałam pudełko farbą : pastelowa orchidea i natychmiast pojawiły się spękania.
Ozdobiłam go serwetkami ryżowymi - motyw zegarów i wyciętymi z papieru do decoupage herbacianymi różami.
Niektóre elementy wycieniowałam , a całe pudełko pomalowałam kilka razy lakierem bezbarwnym.
I już może skrywać różne skarby i pamiątki ;)













2 komentarze:

Angi in hana pisze...

what a great idea! i will never throw out a shoe box again! your box is so wonderful, so first, always a couple layers of paint? then you apply some pictures, roses or art? then layers of clear laquer? do you use special paints? tx for sharing and inspiring, aloha, angi in hana

Basia Zernek pisze...

Thank you :)
The product is called a (binary crackle)
A box should be painted such a dark paint, then cracle.
When the paint has dried, paint in a contrasting color.
After drying: Glue - themes paper - and then paint.
I hope I helped (sorry I'm late)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.