Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 14 października 2012

Egipt okiem Cleo :)

Jak już wcześniej wspomniałam jestem egipto - maniaczką ;)
Jeśli macie  ochotę - zapraszam do moich albumów.
Uwieczniłam w nich  (między innymi  )chwile spędzone w tym pięknym kraju.
Mam taką cichą nadzieję , że jeszcze odwiedzę ten kraj : poczuję we włosach wiatr pustyni , zobaczę ten niesamowity błękit Morza Czerwonego i usiądę pod palmą sącząc ze szklaneczki przepyszną karkade.
Insha'Allah... :)


As previously mentioned, I am egipto - maniac;)
If you want to - welcome to my albums.
Immortalized in them (among other things) the time spent in this beautiful country.
I have a quiet hope to visit this country: I feel the desert wind in her hair, I see this amazing blue of the Red Sea and sit under a palm tree sipping a glass of delicious Karkade.
Insha'Allah ... :)

Aby zobaczyć więcej fotek kliknij link :

http://foto.onet.pl/guwg9,u.html?V=1


Na moim tronie ... :)


Giza - sierpień 2006


Sierpień - 2006


Regina Resort ( wcześniej Regina Style )  Hurghada  - moja palma ;)


To miejsce czeka na mnie ...? ;)







Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.